آخرین اخبار
کد مطلب: 126119
حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه شهرستان لردگان:
مشکلات جامعه با پياده سازي فرهنگ نبوي و ديني حل خواهد شد/ نگاه به آمريکا و غرب حلال مشکلات جامعه ما نخواهد بود
تاریخ انتشار : 1398/08/10 13:54:18
نمایش : 967
امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، چشم طمع دوزان فعلي به آمريکا را به اين نکته مهم معطوف دانست، که نگاه به آمريکا و غرب حلال مشکلات جامعه ما نخواهد بود؛ بلکه نگاه به ظرفيت‌هاي دروني راهگشا خواهد بود .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاده امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، ابتدا خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي سفارش کرد و در ادامه شهادت امام حسن عسکري(ع) را تسليت گفت و همه نمازگزاران را به رعايت سيره عملي معصومين و ائمه اطهار در همه جوانب سفارش کرد و خاطرنشان کرد: جامعه ديني و فضاي ديني در پيروي از منويات و ائمه معصومين محقق خواهد شد .

وي، در ادامه به تأثيرپذيري نگهبانان زندان امام حسن عسکري(ع) و متحول شدن آن ها اشاره کرد و اين سيره عملي و ديني امام عسکري عليه السلام که زندانبان هاي سنگدل را در مواجه با عبادت خود متحول مي کند.

امام جمعه لردگان، همچنين سخاوت و بخشندگي در دستگيري از پيروان در سيره عملي امام حسن عسکري (ع) بر شمرد و آن امام همام را مظهر بخشندگي و سخاوت دانست و در ادامه همچنين سيره امام حسن عسکري در پرهيز از اسراف را خاطر نشان کرد و گفت: بنابر قول امام پرهيز از اسراف از مصاديق تقوا است .

تاج زاد بيان داشت: امام ايمان قلبي به خدا و نفع رساندن به برادران ايماني از خصلت‌هاي مومن واقعي دانست و با شهادت امام حسن عسکري(ع) تاريخ وارد عرصه جديد شد و. زعامت جامعه توسط امام غايب از نظر اقدام مي شود و با غيبت امام زمان (عج) عصر، عصر ولي فقيه و نواب عام بعد از نواب خاص مي‌شود و امروز شاهد هستيم که با وجود ولي فقيه در جامعه‌ي شيعي  و اسلامي بن بست وجود نخواهد داشت.

برگزاري يادواره شهدا مي بايست براي همه ما درس و عبرت آموزي همراه با بصيرت باشد
امام جمعه لردگان در خطبه دوم به روز شهرستان و برگزاري يادواره شهداء و سپس به جايگاه شهدا، اشاره کرد و مسئولين و مردم را به زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت سفارش کرد .

خطيب جمعه لردگان جايگاه شهدا را به مثابه خورشيد دانست و گفت: برگزاري يادواره شهدا مي بايست براي همه ما درس و عبرت آموزي همراه با بصيرت باشد.

13 آبان و تسخير لانه جاسوسي؛ خيانتهاي آمريکا و کارنامه سياه اش را آشکار ساخت

 ايشان همچنين  به سالروز ۱۳ آبان و تسخير لانه جاسوسي مناسبت هاي مهم در اين روز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تسخير لانه جاسوسي انقلاب دوم محسوب شد و  اين موضوع خيانتهاي آمريکا و کارنامه سياه اش را آشکار ساخت.

وي در ادامه خباثت آمريکا و  سردمدارانش را نتيجه سيلي محکمي دانست که در روز ۱۳ آبان بر پيکره آمريکا وارد کرد شد.

نگاه به آمريکا و غرب حلال مشکلات جامعه ما نخواهد بود
وي، چشم طمع دوزان فعلي به آمريکا را به اين نکته مهم معطوف دانست که نگاه به آمريکا و غرب حلال مشکلات جامعه ما نخواهد بود؛ بلکه نگاه به ظرفيت‌هاي دروني راهگشا خواهد بود .
 
حجت الاسلام تاج زاد، همچنين تحولات اخير در کشورهاي عراق و لبنان را نتيجه زياده‌خواهي آمريکا و اياديش دانست و ايجاد ناامني و آشوب را هدف آمريکا توصيف نمود و از همه مردم خواست در راهپيمايي ۱۳ آبان اين آمريکا را مرگ بفرستيم.

مشکلات جامعه با پياده سازي فرهنگ نبوي و ديني حل خواهد شد
 وي همچنين به روز فرهنگ عمومي اشاره کرد و گفت: ساختارهاي فرهنگي را زمينه‌ساز اصلاح جامعه دانست و از همه آحاد مردم خواستند در همه جا در زمينه هاي اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي و ديني اسلامي  خود را سرلوحه کار قرار دهيم .
وي گفت: فرهنگ بايد تقويت شود و خيلي از مشکلات با پياده سازي فرهنگ نبوي و ديني حل خواهد شد و زير بناي بسياري از مشکلات سوخته خواهد شد و فرهنگ زيربناي ساخت جامعه است.

امام جمعه لردگان در پايان، پرهيز از همگرايي و طايفه گري را در انتخابات مجلس خواستار شد.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس